Jubileumsmiddag

Vi inviterer til jubileumsmiddag!

Halden Rideklubb fyller 20 år i år så ønsker vi å markere dette grundig ved å invitere våre medlemmer på middag!

Lørdag 22.oktober kl. 18.00 dekker Quality Hotell Sarpsborg på bordene for dere. Det er den berømte lørdagsbuffeten som står på menyen og alle dere som melder dere på kan spise så mye dere orker av helt fantastisk god mat.
Pris per person (voksen) er 100,- og 50,- for barn (4-12år). Drikke dekkes av den enkelte deltaker. Det er en bindende påmelding.

Siste frist for påmelding og betaling er 14.oktober, påmelding gjøres til Marit Aslaksen, maritaslaksen@hotmail.com med info om navn og alder på deltakere.

Innbetaling gjøres på klubbens konto: 1105 07 24486

Påmeldingen er ikke gyldig før du har fått svar på mail og innbetaling er registrert.

Tilbudet gjelder både familiemedlemsskap og enkeltmedlemmer. Enkeltmedlemmer kan ta med seg en gjest hver for samme pris, øvrige gjester må betale full pris som er 365,-

IKKE NOK MED DET! Men vi har fått ekstra gode priser på Badeland og Superland denne dagen!

Badeland for voksen 100,- for barn 85,-

Både Badeland og Superland voksen 120,- barn 100,-
Disse prisene gjelder da kun lørdag 22.oktober og kun for de som er påmeldt vårt arrangement. Lister legges i luka på Quality Badeland/Superland.

Øvrige må betale vanlig pris som er kr 145,- for barn 3-12 år og 155,- for voksen.